148
مقلات مرتبط ....
دسته بندی مقالات

5 راه برای افزایش بازدید وب سایت در سال 2021

نوشته شده توسط مدیریت سایت0نظر

ترافیک وب سایت همیشه از اهمیت بالایی در سئو وب سایت برخورداربوده است هم اکنون که دارید این مقاله را می خوانید حتما نمودار بازدید سایت شما به صورت زیر می باشد.


خوب ، من می توانم یک چیز را به شما بگویم ، شما به جای درست آمده اید! افزایش بازدید به وب سایت شما دارای مزایای بی شماری است ، اما بارزترین (و احتمالاً موردی که بیشتر از همه به آن اهمیت می دهید) درآمد است. درآمدزایی از مخاطبان بزرگتر ، چه از طریق فروش ، مراجعه ، تبلیغات یا داده ، به سادگی امکان پذیر است. با در نظر داشتن این هدف ، بیایید به مناطق خاصی برویم که می توانید میزان بازدید خود را افزایش دهید.


پنج نکته و راهکار برای افزایش بازدید وب سایت شما عبارتند از: سئو در صفحه ، ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری ، پیوند پذیر ، سئو فنی ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات. این نکات را می توان در سه نوع ترافیک دسته بندی کرد: ترافیک ارجاع ترافیک ارگانیک و ترافیک پولی. هر نوع منبع منحصر به فرد است و می تواند با استفاده از استراتژی های مختلف افزایش یابد.

بازدید ورودی از گوگل

بازدید ورودی از گوگل یا ترافیکی که ناشی از یک موتور جستجو است که در آن کاربر "به طور مستقیم" سایت شما را در نتایج صفحه نتایج جستجو کشف می کند. بازدید ورودی از گوگل مستقیماً تحت تأثیر SEO وب  سایت شما  قرار می گیرد.

بنابراین ، SEO چیست؟ SEO ، بهینه سازی موتور جستجو ، یکی از آن کلمات اختصاری فانتزی است که برخی از بازاریاب ها برای ایجاد صدای فوق العاده هوشمندانه در اطراف خود می اندازند. اساساً ، SEO به سادگی در حال بهبود رتبه بندی شما برای عبارات مختلف جستجو در موتورهای جستجو مانند Google ، Bing ، Yahoo و غیره است.

1- سئو On-Page

اولین عنصر سئو SEO On-Page یا به سادگی بهینه سازی صفحه یا وبلاگ برای مشاهده در جستجو است. چند تاکتیک که می تواند به منظور دستیابی به SEO در صفحه پیاده سازی شود شامل بهینه سازی محتوا ، URL ها و پیوندهای داخلی است.

هنگامی که تصمیم می گیرید محتوای خود را به نفع سئو در صفحه بهینه کنید ، قانون شماره یک شامل کلمه کلیدی اصلی شما در 100 یا 150 کلمه اول محتوای شما است ، زیرا موتورهای جستجو ، به ویژه Google ، مدت کوتاهی توجه دارند و در واقع کلمات را نشان می دهد که در ابتدا نشان داده می شود. علاوه بر ظاهر اولیه کلمه کلیدی شما ، برای اطمینان از اینکه موتور جستجوی انتخابی شما دقیقاً می داند موضوع محتوای شما چیست ، باید تکرار شود.

به همین ترتیب ، شما می خواهید کلمه کلیدی خود را در URL خود قرار دهید. این ترکیب با یک URL مختصر باعث بهبود سئو سایت شما می شود. وقتی صحبت از پیوندهای داخلی می شود ، باید مهمترین محتوای خود را مشخص کنید ، محتوایی که فکر می کنید بیشترین ارزش را دارد. این محتوا باید مرتباً پیوند داده شود تا مشتریان شما بتوانند به راحتی به محتوای گفته شده پیمایش کنند.

2-سئو OFF-Page

سئو خارجی یا SEO خارج از صفحه دومین منطقه ای است که می توانید در ترافیک ارگانیک خود تفاوت زیادی ایجاد کنید. به طور کلی ، SEO خارج از صفحه بیشتر شامل بدست آوردن پیوند به صفحات وب سایت شما از سایت های دیگر در اینترنت است. برخلاف SEO On-Page ، این نوع SEO به شما کنترل بسیار کمی می دهد ، زیرا تغییری نیست که می توانید مستقیماً در وب سایت خود ایجاد کنید. به عنوان مثال می توانید از دوست خود بخواهید آخرین پست وبلاگ خود را به وب سایت خود پیوند دهد.


افزایش SEO خارج از صفحه شما باعث می شود صفحه وب شما در رتبه بندی موتور جستجو به بالا برود. عامل اصلی گنجانده شده در سئو موفق خارج از صفحه ، بک لینک است.

بک لینک بنیان SEO خارج از صفحه است. برخلاف پیوندهای داخلی که به محتوای دیگری در وب سایت شما پیوند دارند ، لینکهای برگشتی از یک وب سایت به وب سایت دیگر پیوند دارند. برای افزایش بک لینک به وب سایت خود ، برای سایر مشاغل وبلاگ مهمان بنویسید ، محتوای خود را در یک قالب بک لینک محبوب تبدیل کنید: اینفوگرافیک ، ارسال لیست ، آزمونها و محتوای جذاب ایجاد کنید که دیگران می خواهند به آن پیوند دهند. یکی از راه های انجام این کار جستجوی یک موضوع محبوب صنعت است و خواندن اولین موضوعی که در نتایج موتور جستجوی شما ظاهر می شود. حالا این مبحث را بردارید و محتوایی 10 برابر بهتر بنویسید.

بک لینک ها همچنین به عنوان منابع عالی ترافیک ارجاع عمل می کنند که بعداً در مورد آنها بحث خواهیم شد

3-سئو فنی

به سادگی ، SEO فنی فنی هر چیزی است که تحت چتر SEO داخلی یا خارج از صفحه قرار نمی گیرد. هدف اصلی SEO فنی ، همانند خارج از صفحه و درون صفحه ، اطمینان از داشتن یک وب سایت دارای رتبه بالا و محتوای بسیار قاچاق است.


برای بهبود SEO فنی خود ، می خواهید واقعاً بر روی وب سایت خود تمرکز کنید ، هم ساختار و هم سهولت پیمایش. وقتی وب سایت خود را می سازید ، می خواهید مطمئن شوید که از "ساختار مسطح" پیروی می کنید. این بدان معنی است که تمام صفحات وب سایت شما با چند پیوند فاصله دارند. موتورهای جستجو ساختار وب سایت شما را از این طریق تجزیه و تحلیل می کنند: هرچه کلیک بیشتر ، اهمیت کمتری دارد. شما می خواهید محتوای شما مرتب شده و به راحتی توسط مشتریان و موتورهای جستجو قابل دسترسی باشد.

مراجعه به ترافیک

ترافیک می تواند مستقیماً از سایتهای دیگر به سایت شما بیاید ، خواه این ذکر یک مقاله خبری باشد یا یک برچسب در یک پست در رسانه های اجتماعی. مراجعه به سایت ارجاع ارزشمند است زیرا می توانید حدس بزنید که سایتی اعتماد کرده است که مشتری احتمالی را به شما ارجاع داده است. همانطور که قبلاً ذکر شد ، در بسیاری از موارد ، ترافیک مراجعه به عنوان یک لینک بازگشت ، جنبه سودمندی دارد که باعث افزایش SEO می شود.


4) رسانه های اجتماعی و سایر منابع ارجاع

طبق آمار استاتیستا ، شبکه های اجتماعی اکنون حدود 3.6 میلیارد کاربر در سراسر جهان را تشکیل می دهند. علی رغم هشدارهایی که درباره مستندهایی از جمله معضل اجتماعی Netflix در رابطه با خطرات شبکه های اجتماعی وجود دارد ، مردم همچنان به استفاده از سیستم عامل ها و استفاده مذهبی از آنها ادامه می دهند.


مهم نیست که مخاطب شما چه کسانی باشد ، آنها احتمالاً در یک سیستم عامل اجتماعی دیگر شرکت می کنند.


تیزرهای ارزشمندی را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شرکت خود ارائه دهید. یک نمونه از تیزرهای با ارزش می تواند یک داستان اینستاگرام با کپی در مورد یک محصول جدید باشد که کسب و کار شما قصد دارد آن را منتشر کند. در این داستان ، می توانید پیوندی به یک پست وبلاگ داشته باشید و در آنجاست که خواهید فهمید محصول واقعی چیست.


رسانه های اجتماعی این توانایی را دارند که مخاطبان شما را از بستری که هر روز ساعت ها صرف آن می شوند با یک کلیک به وب سایت شما منتقل کنند و به سرعت سایت اینترنتی ایجاد کنند ، 89٪ از بازاریاب ها می بینند که شبکه های اجتماعی برای شرکت خود بیشتر در معرض دید قرار می گیرند.


منابع ارجاع دیگر شامل بک لینک کلی ، پست مهمان ، اطلاعیه مطبوعاتی و بازاریابی تأثیرگذار است که به چند مورد اشاره می کند.

ترافیک پرداخت شده

ترافیک پرداخت شده به خودی خود صحبت می کند ، زیرا ترافیکی است که از تبلیغات تبلیغاتی کسب و کار خود پرداخت کرده اید. قابل توجه ترین نوع ترافیک پرداختی تبلیغات است.

5) تبلیغات

اگرچه تبلیغات هزینه زیادی دارد و می تواند درآمد شما را از ترافیک وب سایت بدست آورد ، اما می توانید میزان بازدید را تا حد زیادی کنترل کنید. بعلاوه ، لازم نیست منتظر سایر عوامل آلی باشید. بنابراین ، قطعاً یک رابطه طرفدار موافق با وزنی در اینجا جریان دارد.


چند ابزار تبلیغاتی عالی شامل تبلیغات جستجوی Google ، تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی و تبلیغات بنری است. وقتی یک اصطلاح خاص را در Google جستجو می کنید ، چند نتیجه اول حتما تبلیغات است. کسب و کار شما می تواند برای نشان دادن در این قالب هزینه پرداخت کند. گرچه هزینه بر است ، اما شما را به بالای صفحه نتایج می رساند.


تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی ، تبلیغاتی است که پس از صحبت با دوست خود در مورد Cheetos ظاهر می شود و تبلیغ Cheetos در صفحه اینستاگرام شما ظاهر می شود. خوب ، دقیقا نه تلفن شما در واقع گوش نمی دهد ، اما آنچه را جستجو و خریداری می کنید مشاهده می کند. اگر تصمیم دارید Cheetos را در سبد خرید خود بگذارید ، تبلیغات هدفمندی احتمالاً در خبرمایه شما ظاهر می شود.


از تبلیغات بنری به عنوان تبلیغات نمایشی نیز یاد می شود ، زیرا این نوع تبلیغات مبتنی بر تصویر است. اینها تبلیغاتی است که می توانید برای نمایش در یک صفحه وب پرداخت کنید ، معمولاً صفحه ای که مشتری ایده آل شما مرتباً از آن بازدید می کند. این تبلیغات به راحتی می توانند به وب سایت شما پیوند داده شوند.


و آنجا آن را دارید! چند نکته و ترفند که مطمئناً به شما در ایجاد ترافیک وب سایت بیشتر و انتقال به صفحه مشهور اول Google کمک می کند. اگر احساس خستگی شدید کرده یا به کمک نیاز دارید.


نظر دهید